100 000 lästa artiklar på bloggen och "Gitarrzombien Meet Up"...

Det är faktiskt smått overkligt att Gitarrzombien passerat 100 000 lästa artiklar och fler än 5000 följare på Facebook. Jag kunde faktiskt aldrig i min vildaste fantasi drömma om det när jag började bloggandet i våras. Fantastiskt roligt. Och ännu roligare är att så många hör av sig på DM med frågor, funderingar, önskningar, kommentarer, kritik och allt möjligt. Gitarrsverige lever o frodas, that´s for sure...och det känns fantastiskt att vara en del av den. 

Tack alla som bidragit med kommentarer, alla vänliga artister som jag intervjuat och Darren Edwards för support och inspiration.

Med risk för att beskyllas för att jag har har drabbats av hybris, det är inte riktigt min grej, så skulle jag vilja se om det finns intresse för fysiska träffar på något sätt.

Till att börja med kanske en enkel "Gitarrzombien Meet Up" där man kan träffas och snacka gitarrer, förstärkare, effekter och "the mysterious tone". Alla är välkomna naturligtvis, gitarrister på alla nivåer, leverantörer, butiksägare, artister, gitarmekare, gitarrdrömare, effektbyggare, förstärkarmoddare eller bara allmänt nyfikna.

Jag tänkte att lördagen den 22 november kl 14:00 kan vara en bra tidpunkt, och platsen tänkte jag att ni som vill hänga på kunde föreslå på www.facebook.com/gitarrcombien (gärna under inlägget kopplat till denna post)

Kanske är det en helt nollställd idé, eller så är det början på nåt nytt spännande vi alla kan vara med att bygga? Om inte annat bara för att slå ihjäl några timmar och kanske skåla för alla Zombies därute.

Nu börjar jag arbetet med att nå nästa mål, 200 000 lästa artiklar och 8000 följare på Facebook.

Stay Zombied...

//Gitarrzombien



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Justera halsar är lite läskigt..."

Intonering av gitarr

Snårskogen kring Fender Stratocaster, MIA och MIM